Cégtörténet

Cégtörténet

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-,...

Tovább

Breaking News

Elindult az online omnibusz

Az Ipsos omnibusz-kutatásainak keretén belül elindította új online szolgáltatását, az i:Omnibus-t. Az új kutatási módszer legfőbb előnye, hogy akár csak Magyarországon, akár több országban is megrendelhető a kért kutatás, valamint...

Tovább

Karrier

Adatfeldolgozó

Az IPSOS Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. ADATFELDOLGOZÓ munkatársat keres, adatfeldolgozási területre. Feladatok: Kérdőívek átnézése, programozása (online és laptopos kérdezéshez), tesztelése Fájltisztítás és hibajavítás Különböző formátumú adatfájlok, címkék és táblázatok készítése.

Tovább

Személyi változás

Healthcare Research Director az Ipsos Zrt. menedzsmentjében

2013 szeptemberétől új Healthcare Research Director vezeti az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. egészségügyi kutatási portfólióját. Szerencsés Dóra karrierjét a Szinapszis Egészségügyi Piackutató és Tanácsadó Kft.-nél kezdte, majd 2009-ben csatlakozott...

Tovább

Hírek

A magyar gazdaság megítélése javult, de még a sereghajtók között vagyunk

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint az idei évben az emberek átlagosan 39 százaléka minősíti jónak hazája gazdasági teljesítményét. A pozitívan értékelők aránya tavaly 37 százalék volt, tehát a gazdasági közhangulat egy...

Tovább

Hírek

Diéta éTrendek Magyarországon

A felnőtt magyar válaszadók háromnegyede nem szenved olyan krónikus betegségben (vagy nincs tudomása róla), amely speciális étrend betartását igényelné. Az étrendváltoztatás mögött meghúzódó legfőbb okok a már diagnosztizált szív- és érrendszeri betegségek,...

Tovább

Újdonságok

Grafikon rajzoló

Pártok és politikusok népszerűsége

Tovább